نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
9100
-
الف
+

با «کاظم سیاحی» بازیگر سریال «لیسانسه ها» بیشتر آشنا شوید

در این گزارش با «کاظم سیاحی» بازیگر نقش «رحیم» در سریال «لیسانسه ها» آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «کاظم سیاحی» زاده ۱۳۵۷ هجری خورشیدی در تهران، صداپیشه، عروسک‌گردان، بازیگر و کارگردان تیاتر اهل ایران است.

وی فارغ‌التحصیل بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران می باشد و فعالیت هنری‌اش را از سال 1371 با تیاتر آغاز کرده و تاکنون جوایز متعددی را در این عرصه به‌دست آورده است.

از جمله افتخارات این هنرمند، می‌توان به دریافت جایزه‌ اول بازیگری برای نمایش‌های «صبح روز چهلم» و «بی‌خانمان» و جایزه‌ بهترین بازیگر نقش دوم مرد برای «شعبده و طلسم» و «جنگ کور» اشاره کرد. 

سیاحی به حیث صداپیشه، به جای شخصیت عروسکی «جیگر» در سریال «کلاه قرمزی» و در سریال های تلویزیونی چون «تابستان شاد»، «سرزمین کلمات و اعداد»، «مدرسه بابا عماد» و «قصه‌های جزیره» صحبت کرده‌ است‌. او همچنین در فلم سینمایی «شهر موش‌ها ۲» (1393) صداپیشگی دو شخصیت را برعهده داشته‌ است.

وی در سال 1395 با حضور در سریال «لیسانسه ها» به کارگردانی «سروش صحت» بیش از پیش دیده شد، سیاحی در این سریال نقش «رحیم» پدر «مازیار» را بر عهده دارد.

سیاحی در پیوند با شخصیت رحیم چنین گفته است: مهم‌ترین نکته‌ای که درباره این شخصیت به ذهنم رسید، این بود که او یک بازنده است و خودش هم می‌داند توان ایجاد تغییر در خودش را ندارد. در زندگی واقعی آدم‌هایی از این دست دیده‌ام. کسانی که دوست دارند تغییر کنند یا طور دیگری باشند، ولی توان عملی کردن خواسته‌هایشان را ندارند. به نظرم این برداشت از شخصیت رحیم خیلی به من کمک کرد تا بتوانم آن را بازی کنم.

او به عنوان بازیگر در نمایش‌هایی نظیر «بزغاله‌های عاشقانه»، «امروز دوستت ندارم»، «خواب‌های خاموشی» و «باغ آلبالو»؛ و سریال های چون «کوچه‌ی اقاقیا» (1381) و «داوران» (1391) و فلم های سینمایی «در جستجوی بهشت» (1388) و «طبقه‌ حساث» (1392) حضور داشته است.

بیشتر بخوانید:

دانلود سریال «کلاه قرمزی»

دانلود سریال «لیسانسه ها»

دانلود سریال «لیسانسه ها2»

دانلود سریال «کوچه اقاقیا»

ع ا 

نظر شما
ارسال نظر